torsdag 20 juni 2013

Öron inflammation.... igen.

Natten mot onsdag var nog en av det jobbigaste jag har varit med om.
Det började med att Emma vakande runt 20.30 & var lite ledsen så jag tog med mig henne till våran säng.
Sen så började det hela...
Hon höll på somna flera ggr men varje gång så vaknade hon till & grät hysteriskt.
Både jag & P försökte allt...
Kl 1.30 så gick hemma & jag ner & så satt jag i soffan med henne & ca kl 2 så somnade hon.
Själv så somnade jag vid 3 tiden & skulle upp kl 5. så det var en jobbig dag på jobbet.

P stannde hemma med Emma & åkte ner till VC där det visade sig att hon hade öroninflammation samt eksem i örat så det var därför natten var som den var.
Nu så har vi pencillin så nu ska det bli bra igen.

I går & idag så har P+s moster putsat alla våra fönster så vi är nog allt lite bortskämda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar