måndag 1 april 2013

Liten olycka...

I morse så skulle jag & Noah åka till lekparken för att träffa några vänner & leka.
Vägen dit är krokig & hal så jag körde sakta & försikig eftersom jag vet detta.
Men vid en kurva så får vi sladd & kör av vägen & hamnar i en snö driva.
Som tur var så blev uingen av oss skadade mest rädda.
Det var väl också eftersom jag körde så sakta.
P fick komma med traktorn & dra upp oss

Just nu känner jag inte för att åka till jobbet i morgon eftersom jag måste köra samma väg dit.

En sak som irreterar mig är att medans jag väntade på att P skulle komma så körde det förbi flera bilar & bara en stannade för att kolla att allt var ok med mig & Noah & om vi behöve hjälp, alla andra bara körde förbi & glode.
Det var väl tur att ingen av oss var skadade för då hade vi aldrig fått hjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar