tisdag 8 januari 2013

En sten har släppt från mitt bröst.

I dag så var det första dagen för Emmas inskolning på förskolan.
För henne gick det jätte bra, först var hon lite svår flörtad som väntat men efter en stund så gick det ganska bra.
Hon ville ha koll på vart jag var men hon satt & lekte med Carina.
Efter en stund så kommer Noah in med sin ena fröken för att kramas säger han så vi kramas lite & sen går han tillbaka till sin avd.
Efter ytterligaren en stund så kommer dom igen & då säger hans fröken att han inte verkar må bra så jag tar beslutet att han får följa med mig & Emma hem när hennes dag är slut.

På vägen hem så ringer jag P för att säga att vi har ett problem nu när Noah inte mår bra.
Jag har ju inskolning med Emma så jag är ju mammaledig & då får inte P ta ut vab för Noah.
Jag ringer mamma för att kolla om min pappa kan komma ner i morgon & passa Noah medans jag & Emma är på fsk.
Men det kunde han inte för han ska hämta min syrra som kommer hem från Kanada.
När P kommer hem så kollar vi med hans pappa som inte heller kan.
Så vi bestämde att vi får förlora 1 dags inkomst.
Men då som en skänk från sky så ringer min mamma & säger att min pappa kommer.
Så i morgon kl6 åker han från Tumba ner hit passar Noah mellan 8-10.30 & sen så åker han för att hämta syrran.
Så nu har vi löst morgon dagen så nu håller vi tummarna att Noah kan gå på torsdag.
För nu på kvällen har han varit hur pigg som helst.
Men har får så klart vara hemma i morgon för att vara på säkra sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar